onsdag, mars 18, 2009

Sion - Sellebakk

I dag har jeg vært på skikkelig bibeltime. Det falt seg nemlig så at jeg tok med min kjære svigermor til møte for å høre pastor Charles Hansens undervisning. Emnet var ”Med ildprofetens glød!” Et svulstig tema, men undervisningen svarte til overskriften. Temaet ble hentet fra 1. Kongebok kapittel 19, og pastor Hansen gjenomgikk kapitlet vers for vers. Undervisningen hadde en sterk undertone av tro på en levende Gud og ikke som man av og til opplever det der hele er en slalomtur gjennom verseporter eller en oppramsing av ”dette holder vi for sant.” Fikk også høre om Jesus – undervisning var spekket med ”sidesprang” til Jesu forsoning, død og oppstandelse. For meg var det en fin kveld og jeg anbefaler den som vil sitte ned å lytte til god undervisning – ta en onsdagskveld på Sion!

Ingen kommentarer: