tirsdag, september 23, 2008

GEORGIA

Georgia. Nå er ikke Georgia lenger en hvit flekk på kartet. Det sørget Russland for. Det ble også en vekker for resten av verden og oss i Norge og Sverige. Bamsen har våknet.
Og snart er også jeg i Georgia – skal reise dit 7. oktober og er hjemme igjen den 20.
Har jo hørt litt av hvert fra denne ”krigsperioden” og jeg vil nok møte mange ”sårede” mennesker, både til legeme og sjel.
Skal reise sammen med et team fra Livets Ord. Og det skal bli både spennende og utfordrende
å være sammen med mennesker hvis første ønske er å tjene Herren Jesus. Så for meg er det et privilegium å få være med.
Fra tidligere reiser så kjenner jeg jo litt til folket der. De er vennlige, glade i mat og de mater også gjerne sine gjester hvis de ikke spiser nok. De følger hvert ”tygg” med øynene.
Men jeg reiser ikke dit for å spise, skal heller prøve å holde litt igjen. Jeg reiser fordi jeg tror at Gud har kalt meg dit – og at det ligger oppgaver og venter. Spennende blir det!
For den som vil – og husker på det – be for teamet og meg i denne perioden.

Ingen kommentarer: