onsdag, mars 05, 2008

OPPSPIST

La meg litt på "vent" nå deg gjaldt mitt abonnement på Dagen. Men det ble som jeg trodde!

Magazinet er spist opp av Dagen. Ikke uventet.

Det minner meg om drømmen til Farao i Egypt. Han drømte at det kom syv utmagrede kyr opp av Nilsen som spiste opp syv fete kyr og de magre forble like magre. Magazinet er spist opp av Dagen og Dagen er like mager.


Jeg abonnerte på Magazinet for å holde meg orientert i ”trosrørelsen”. Men nå er det bare ”rørelsen” igjen slik jeg oppfatter det. På den ene siden gis det roser til Rose Marie Køhn og på den andre siden klager man over utro og vantro. Hva skal man tro, montro?

Vel, det er et argument igjen, vi forlir abonnenter fordi det er en kristen opinionsavis.

Da vil jeg heller være en ”opinionist” selv. Hvordan da! Jo, jeg abonnerer på Aftenposten og følger med det som skjer i tiden. Det veier fremdels tungt når man sier: ”Jeg så i Aftenposten".

3 kommentarer:

Jon Erik Kristiansen sa...

Eller K-S som har byttet navn fra Korsets seier til K-S Publikasjoner, og logoen med korset på er byttet ut med ingenting, jo en blå farge!
Hvor er målgruppen? Ikke meg og deg Johan!

Carl Fredrik Ness sa...

Norge Idag?

Anonym sa...

Norge Idag...? ;) he he he...