torsdag, september 17, 2009

Kvinnehyl eller...

Det er ikke alltid man kan si ja takk, begge deler. Derfor velges dette bort:
Nasjonal Kvinnekonferanse arrangeres av Kvinner i Nettverk i Sørlandshallen, Kristiansand 2009. Megakonferanse med Heidi Baker, Rachel Hickson, Elin Linde Fagerbakke, m/flere.
Så konferansenes tid er ikke over. Nå er det en konferanse med bl.a. Heidi Baker som taler. Og når jeg tittet på noen møter hvor denne dama taler så ble jeg litt forskrekket og urolig. Ikke over dama, men alle de altslukende tilhørerne.
For min del så tror jeg på Den Hellige Ånds fylde i alle kistne, men hva er dette?. Den Hellige Ånd er for alle kristne og fyller alle kristne, men Ånden driver ikke enmannsshow med enkeltpredikanter. Mulig at tomrom i trosbevegelsen har gitt rom for slike innslag. Se selv denne videosnutten: Video - September 7, 2007 - Healing Rooms - Spokane, WA - Friday 10AM - Session 4
Du finner den på denne lenken her.

Min mening er klar - huff! Og se selv og vurder

Ingen kommentarer: