tirsdag, mai 27, 2008

Jeg blir så glad!!!

Det er godt å være frisk, det er det normale. Men tydeligvis er det flere syke enn friske mennesker i blant oss. Vi synes ofte synd på oss selv når vi er litt forkjøla eller har omgangssyke. Stakkars meg!!!!
Akkurat nå sitter jeg og ser på et møte fra Lakeland, Florida med Todd Bentley. Og jeg gleder meg langt inn i hjerterota når jeg ser og hører vitnesbyrdene om helbredelser og mirakler. Mennesker som har gått med smerter og plager i årtier blir momentant helbredet og fri. Jeg gleder meg sammen med dem.
Bare ansiktsuttrykkene forteller meg at det er ekte (jeg tviler ikke på det, nei)
Dette må spres seg over hele kloden!
Takk Jesus for frelse, tegn, under og mirakler.

Gleder det deg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tegn og under er ikke en garanti for at alt er ok. DM skrev nylig at Bentley ved en rekke anledninger har fortalt om kommunikasjon med engler, og har særlig fremhevet en kvinnelig engel ved navn Emma. I følge DM viser en youtube-video at Bentley forteller om hvordan en kvinne i England hevdet å ha fått besøk av Bentleys ånd, og andre fortalte at de hadde blitt helbredet etter å ha blitt bedt for av Bentleys ånd- samtidig som kroppen hans befant seg et helt annet sted.

Hos meg blinker noen varsellamper.
Ole

My Corner sa...

Varsellamper er bra!!!
Men jeg har lært å se ting litt an.
F.eks dette med merkelig oppføsel, henge i taklamper osv. Dette går over når alle lampene er nede!

Men når man dyrker opplevelsene
som en erstatning for Gud trekker jeg meg!