tirsdag, januar 16, 2007

Tanzania

Når reiser vi til Tanzania, May-Britt og jeg, og vi kommer hjem 31. januar. Forhåpentlig vis til et snøfritt Begby. Først er vi noen dager i Dar es Salaam og deltar på en evangeliseringskampanje med Egon Falk - spennende! Så reiser vi sammen med Harald, Sara og hennes mor Isa til Arusha.
Vi gleder oss veldig!
(I år har jeg vært gift med verdens beste kone i 40 år og jeg er fremdelse forelsket!)

Gudsdyrkelse.

Ellers er jeg opptatt med (som mine skarpe blogglesere har oppfattet) dette å være/bli en gudsdyrker eller sann tilbeder. Dette er NOE jeg IKKE har fått med med i mitt tildels aktive kristenliv. Likevel er jeg dypt tilfredsstillt som kristen. Hele mitt liv har jeg erfart Guds gode hånd over meg og min familie. Muligens er det tid for meg å gå videre nå. Parkeringstiden er utløpt. Men den som leter, han finner.....

"Gå inn gjennom han porter med takkesang,
inn i hans forgårder med lovsang,
takk ham og pris hans navn."
(salme 100;4)

4 kommentarer:

RC sa...

God tur! Hils til Harald og frue. Og sist med ikke minst - gratulerer så mye med årets jubileum! Måtte de neste 40 årene bli like fine :)

Arvid sa...

Jeg ville bare si nøyaktig det samme som Rune.

Anders Lundblad sa...

Trevlig resa! Hälsa Harald och fru. Och sist men inte minst - gratulerar så mycket med årets jubileum! Må de nästa 40 åren bli lika fina :)

RC sa...

Fint sagt, Anders ;)