onsdag, juni 11, 2008

Over til storken!



En ny nedverdigende lov er vedtatt i Norge.

Når jeg var guttunge hjemme på bondegården
jeg vokste opp på, kom dyrlegen og inseminerte kuene og grisepurkene våre. Men før dette moderne kom brukte vi naturmetoden, og jeg var ofte med og hjalp pappa når ett av hunndyrene våre skulle bedekkes av en egnet ”parringspartner”, en okse eller råne. Alle egenskapene til disse seminrånene/oksene var nøye dokumentert. Noe som barna som heretter kommer til denne verden ved hjelp av assistert befruktning ikke har rett til. De får ikke engang vite hvem denne mannspersonen er.
Bare dette å vite at man er sønn/datter av en fyr som slenger spermiene i øst og vest må være en belastning. Bare tenk når disse assistertbefruktede barna får egne barn og sitter med disse på fanget. Pappa, hva heter faren din? Hun heter jo Guri Malla, det vet du vel! Nei pappa, det er bare på lissom – en ordentlig bestefar, som kammeraten min har? For å si sannheten vennen min, du skjønner egentlig kom jeg med storken….. ÅÅÅÅ, er det så enkelt!


http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article2477179.ece

Ingen kommentarer: