mandag, november 28, 2011

Slutt på Facebook

Nå er det over, men det var morsomt. Satte vel ikke verdensrekord i venner, men noen hang seg på. Enkelte ville bruke min konto for å fremme egen interesser m.m. Men Facebook er fin den, som tidsfordiv. Jeg har ingen tid som skal drivers bort, derfor går jeg tilbake til bloggen. Gubber i min alder tror de skjønner det meste og det er stor sett det jeg skjønner. Jeg liker å skrive for min egen del og elsker å sette ord på mine funderinger. Det morsomstge jeg vet er å få en eller annen Høidahlreplikk til mine grublerier. Da har jeg truffet blinken selv om replikkene jeg får ofte forteller det motsatte.
Nå er det jul i stua. Julehormonene har forlengst inntatt fruen og det er kjempekoselig. Selv er jeg ferdig med "slå ut vegg" prosjektet. Parketten min føtter hviler på ble lagt i dag. Veggene er tapetsert og taket malt i hvitt. Nå gjenstår bare et vindusbrette... Og så kan julen komme.

Ingen kommentarer: