fredag, desember 04, 2009

Ut av KRF?

Landsmøtet i Kristelig Folkepartis Ungdom valgte tidligere i høst to homofile inn i som vararepresentanter i sentralstyret. Den ene er sågar gift med en av samme kjønn.I et intervju med det homofile nettstedet Gaysir, sier KrFUs generalsekretær, Julian Farner-Calvert, at det er flott at organisasjonen kan vise at man tar på alvor at homofile er velkommen i partiet.
Dette sakset jeg idag. Ikke noe nytt, men mitt medlemskap i KRF henger nå i en tynn tråd.
At folk velger å leve i samkjønnet eksteskap kan vel ikke jeg gjøre noe med. Men jeg tror fremdeles at Gud skapte mennesket til mann og kvinne. Jeg vil ta homofile på alvor på denne måten at jeg fraråder samkjønnet ekteskap. Om mennesker har dragning i en eller annen retning så er det bare ekteskapet som er "rommet" for seksualt samliv.
Kanskje Kristelig Folkeparti burde bytte navn til Folkepartiet.

Ingen kommentarer: