søndag, juli 22, 2007

Bloggtörke




Bloggtörke, men ikke åndstörke!



Nå er vi på veg til sommerkonferansen på Livets Ord i Uppsala.
Denne konferansen er ikke bare for personlig oppbyggelse, men
den er også retningsgivende for den åndelige kursen i mange land.
En av de mest viktige sakene som tas opp hvert år er dette å stötte Israel.
En annen viktig grunntone er misjon og menighetsbygging.
Livets Ord har med årene utviklet seg til å bli en av de fremste
kristne "påvirkerne" i vår samtid, spesiellt i skandinavia og det som tiligere
var kommunismens höyborger, östblokklandene.
Og jeg har ofte stillt meg spörsmålet;
"Hvor hadde jeg og min familie värt om ikke det hadde värt noen Ulf Ekman og Livets Ord?"
De fleste av mine "blogglesere" er vel renspikka livetsordare, men om du ikke
er det så overvär mötene på internett. Klikk deg inn på http://www.livetsord.se/
Ha en fortsatt velsignet sommer!

2 kommentarer:

RC sa...

Visjon Norge sender også alle kveldsmøtene live... for dere som har tilgang til den kanalen, og ikke har bredbånd.

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg